چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ، کلیک

شیائومی Mi 8 از سیستم شناسایی چهره مشابه آیفون X بهره می برد

رسانه کلیک – به نظر می رسد شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی Mi 8 را جایگزین می 7 کند. امروز گزارشی در رابطه با این دستگاه منتشر شده است. شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی از پرچمدار آینده خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. در حالی که شایعات در گذشته از می 7 به […] . ادامه مطلب ...

ارسال به: اشتراک در تلگرام اشتراک در Facebook اشتراک در Google اشتراک در Twitter اشتراک با ایمیل اشتراک در LinkedIn اشتراک در StumbleUpon

- گلکسی نوت ۹ سامسونگ در برابر آیفون ایکس؛ جنگ هزار دلاری!

گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) تازه معرفی شده از قیمتی برابر با آیفون ایکس اپل (Apple iPhone X) برخوردار است. آیا گلکسی نوت 9 می‌تواند رقیب خوبی برای این گوشی آی او اسی باشد؟ یکی دیگر از گوشی های 1000 دلاری هم در آستانه‌ی ورود به بازار قرار دارد. سامسونگ 18 مرداد ... .

- یادگیری ماشین توانایی شناسایی برنامه‌نویس‌های ناشناس را دارد

یافته‌های جدید حاکی از آن است که هوش مصنوعی با بررسی روش کدنویسی، توانایی تشخیص و شناسایی برنامه‌نویس‌های ناشناس را نیز دارد.

- ۴۷آسیب‌پذیری در ۲۵مدل گوشی اندرویدی شناسایی شد

مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، فهرست ۴۷ آسیب پذیری مربوط به سیستم عامل ۲۵ مدل گوشی اندرویدی را برمبنای یافته پژوهشگران، منتشر کرد.

- نخستین کامپیوتر کوانتومی کاربردی دنیا تا پنج سال دیگر به بهره برداری می رسد

آیا رایانش کوانتومی می تواند بحران غذا را در سطح جهان مدیریت کند؟ به اعتقاد محققان دانشگاه شیکاگو، این یکی از نتایجی است که از توسعه کامپیوتر کوانتومی کاربردی انتظار داریم. «فرد چونگ» استاد علوم کامپیوتر دانشگاه شیکاگو در این ... دیجیاتو.

- ماشین اصلاح ضد آب Gemei GM-792