چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ، سخت افزار

با ارزش ترین برندهای خودروسازی جهان در سال 2018

تنها چند هفته پس از معرفی با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2018 توسط موسسه فوربس، یک موسسه اقتصادی دیگر فهرستی از با ارزش ترین برندهای خودروسازی جهان در سال جاری میلادی را منتشر کرد. براساس این گزارش سالانه که توسط موسسه تحقیقاتی میل‌وارد براون تهیه می‌شود کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا باارزش‌ترین برند خودروی در جهان در سال 2018 میلادی است. این در حالیست که در رده بندی کلی که پیش تر توسط فوربس منتشر شده بود، این برند در مجموع سی و ششمین برند با ارزش جهان عنوان شده و ارزش آن کمتر از ده درصد باا ادامه مطلب ...

ارسال به: اشتراک در تلگرام اشتراک در Facebook اشتراک در Google اشتراک در Twitter اشتراک با ایمیل اشتراک در LinkedIn اشتراک در StumbleUpon اشتراک در Pinterest

- کشف قدیمی‌ترین رنگ‌های جهان در فسیل‌ یک میلیارد ساله

دانشمندانی از کشورهای مختلف دنیا قدیمی‌ترین رنگ‌های روی کره زمین را در فسیل سیانوباکتری‌ها کشف کردند.

- ثابت انبساط جهان تغییر کرد

تلسکوپ‌های فضایی هابل و گایا برای دستیابی به دقیق‌ترین و به‌ روزترین اندازه‌گیری میزان انبساط جهان هستی، به طور همزمان به کار گرفته شدند و داده‌های جدیدی را ارائه کردند.

- بایننس، اولین بانک غیر متمرکز جهان را می‌سازد

یک میلیاردر بیتکوینی در حال ساخت اولین بانک غیر متمرکز جهان در کشور مالتا است. تبادل ارزی با استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده‌ به‌زودی جایگاه بااهمیت‌تری پیدا می‌کند.

- پردرآمدترین ورزشکاران جهان در سال 2018