چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ، سخت افزار

با ارزش ترین برندهای خودروسازی جهان در سال 2018

تنها چند هفته پس از معرفی با ارزش ترین برندهای جهان در سال 2018 توسط موسسه فوربس، یک موسسه اقتصادی دیگر فهرستی از با ارزش ترین برندهای خودروسازی جهان در سال جاری میلادی را منتشر کرد. براساس این گزارش سالانه که توسط موسسه تحقیقاتی میل‌وارد براون تهیه می‌شود کمپانی خودروسازی ژاپنی تویوتا باارزش‌ترین برند خودروی در جهان در سال 2018 میلادی است. این در حالیست که در رده بندی کلی که پیش تر توسط فوربس منتشر شده بود، این برند در مجموع سی و ششمین برند با ارزش جهان عنوان شده و ارزش آن کمتر از ده درصد باا ادامه مطلب...

ارسال به: اشتراک در تلگرام اشتراک در Facebook اشتراک در Google اشتراک در Twitter اشتراک با ایمیل اشتراک در LinkedIn اشتراک در StumbleUpon اشتراک در Pinterest

- 10 شهر گمشده جهان که احتمالا چیزی از آن‌ها نشنیده‌اید

شهر گمشده واژه‌ای است که بیشتر در داستان‌های اسرار آمیز با آن برخورد کرده ایم؛ اما جالب است بدانید که در دنیای واقعی هم شهر های گم شده ای وجود دارند که در این مطلب با 10 مورد از آنها آشنا خواهیم شد. همواره در طول تاریخ طولانی و پیچیده کره زمین، تمدن‌های زیادی ایجاد ... .

- نهنگ ها چگونه به بزرگترین جانداران جهان تبدیل شدند؟ (گجت تی وی)

نهنگ ها به عنوان بزرگترین جانداران جهان و تاریخ شناخته می‌شوند. آنها حتی از دایناسورها هم بزرگترند! اما چه چیزی سبب شده تا این پستانداران دریایی، چنین عنوانی را دریافت کنند؟ با گجت نیوز همراه باشید تا به این سوال، پاسخ دهیم. نهنگ یا وال، بزرگترین حیوان تاریخ است؛ به گونه‌ای که برخی آن را ... .

- قدیمی‌ترین جانور شناسایی‌شده جهان برای ۵۵۸ میلیون سال پیش است

ساعت 24-یک دانشجوی دوره دکتری، فسیلی در شمال غرب روسیه پیدا کرد که بر اساس بررسی‌های محققان، متعلق به قدیمی‌ترین جانوری است که تا کنون شناسایی شده: جانوری از سرده دیکنسونیا که ۵۵۸ میلیون سال پیش می‌زیسته.

- تولید سبز نانوکاتالیست صنایع خودروسازی با استفاده از گیاهان دارویی

محققان دانشگاه جیرفت و پیام نور کرمان نوعی نانوکاتالیست بر پایه‌ گیاهان دارویی را تولید کردند که در صنایع شیمیایی و خودروسازی کاربرد دارد.

- کفش زنانه پوما مدل Rimon